15 TEMMUZ ŞEHİTLER İMAM HATİP ORTAOKULU (Miray KARTAL ve öğrencileri)

ENERJİ HAFTASI KUTLANDI

Öğrenciler tarafından enerji tasarrufu ile ilgili afiş çalışması yapıldı. Öğrenciler afişlerde enerji tasarrufu için slogan kullandılar.











 


Yorumlar